tag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post8945604598266359746..comments2024-02-07T09:19:11.288+01:00Comments on Lazy Hazy Afternoon: 8/24 * Taki dzień...maggiehttp://www.blogger.com/profile/09458617392524160301noreply@blogger.comBlogger13125tag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-44995962783771039042011-12-10T20:20:43.364+01:002011-12-10T20:20:43.364+01:00Pat (raz jeszcze), Elodie Bouchez kocham nad życie...Pat (raz jeszcze), Elodie Bouchez kocham nad życie! Więc te filmy widziałam oczywiście :-) Pamiętam, że 'Wyśnione życie aniołów' oglądałam w kameralnych Kinie pod Baranami w Krakowie :-)<br />'Para na życie' genialna! Oglądałam jak M. miał kilka dni zaledwie - to był pierwszy film PO :-) I lepiej trafić nie mogliśmy! Wspaniały jest! I piękny, i bardzo zabawny!maggiehttps://www.blogger.com/profile/09458617392524160301noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-40876451749023689252011-12-10T20:20:17.254+01:002011-12-10T20:20:17.254+01:00Patrycjo, 'Savage Grace' jasne! Uwielbiam ...Patrycjo, 'Savage Grace' jasne! Uwielbiam J.Moore, więc oglądam wszystko z nią :-)<br />Dzięki za podpowiedź z tym 'We don't live...' - poszukam i obejrzę. Lubię bardzo takie filmy! XX/XY nie znam - i zrobię jw. <br />Z koeli 'Eastern promises' widziałam - OK, ale bez większych emocji, za to '21 gram' - no klasyka... To był jeden z pierwszych TAKICH filmów. Teraz kręci się ich więcej (w ten sposób), ale wtedy - oniemiałam jak obejrzałam po raz pierwszy! <br /><br />Delie, na mnie również! Potężne!<br /><br />Mamsan, to ja nie przestają trzymać kciuki w takim razie... Trzymaj się!<br /><br />Aniu, dzięki wielkie - zapisuję z kajecie i będę szukać! <br />I też był mogła długo ;-)<br /><br />Zezullo, niestety :-(maggiehttps://www.blogger.com/profile/09458617392524160301noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-85892443689387156822011-12-09T22:59:47.998+01:002011-12-09T22:59:47.998+01:00Anno, Maggie
Widziałam "Na krawędzi nieba&qu...Anno, Maggie <br />Widziałam "Na krawędzi nieba", świetny, polecam:) A "Rozstanie" jakieś dwa tyg. temu (ale tytuł mi umknął, dzięki Anno:) i też polecam:)<br />A z daawnych czasów jeszcze "Wyśnione życie aniołów" oraz "Kochankowie", oba z Elodie Bouchez. I nowszy, bardzo pozytywny "Para na życie" (Away we go)Patrycjahttps://www.blogger.com/profile/11578312116736981643noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-30109456162368633342011-12-09T15:43:32.275+01:002011-12-09T15:43:32.275+01:00A już się prawie nabrałam, że to dzisiejszy widok:...A już się prawie nabrałam, że to dzisiejszy widok:DZEZUZULLAhttps://www.blogger.com/profile/04016337900512546697noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-1346214262808192352011-12-09T11:09:24.368+01:002011-12-09T11:09:24.368+01:00Większość z tych filmów widziałam;) Maggie, też po...Większość z tych filmów widziałam;) Maggie, też polecam Pogorzelisko, bardzo mocne!<br />Ja byłam na tym filmie z Przyjaciółką, wyszłyśmy z kina i przez 15 minut szły w milczeniu, a potem potok słów;) A Patrycji Rodzinę Savage;) Lubię P.S. Hoffmana i Laurę Linney! <br />Jakiś czas temu widziałam też Rozstanie i gorąco polecam! http://www.filmweb.pl/film/Rozstanie-2011-609587<br />No i zawsze i wszędzie Fatiha Akina: Głową w mur i Na krawędzi nieba. Czekam na Jego następne filmy z niecierpliwością;)<br />Ah, o filmach to mogłabym długo...<br />Miłego dnia!Annahttps://www.blogger.com/profile/16416707877136375997noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-92135514425785840612011-12-09T10:55:09.402+01:002011-12-09T10:55:09.402+01:00Maggie, wczoraj mielismy snieg, zimowa aure a dzis...Maggie, wczoraj mielismy snieg, zimowa aure a dzisiaj mokro, wszystko topnieje, uroczy balwan tez..., dzieci zastanawiaja sie co zrobic i jak balwana ratowac... :-) a ja wciaz czekam na wiadomosc, na wazny telefon, czekam i czekam, trudny dzis dzien ...Mamsanhttps://www.blogger.com/profile/14742880452406867809noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-83577216701556622372011-12-09T09:30:37.000+01:002011-12-09T09:30:37.000+01:00Ufff...to chyba taki czas...ale minie :) Życzę żeb...Ufff...to chyba taki czas...ale minie :) Życzę żeby szybko minęło i nadeszło całkiem przyjemne jutro :)Aniknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-51329060100589784152011-12-09T07:50:37.881+01:002011-12-09T07:50:37.881+01:0021 gramów widziałam raz w kinie. wieki temu, mam g...21 gramów widziałam raz w kinie. wieki temu, mam go na dvd i sama nie wiem dlaczego nigdy nie obejrzałam go drugi raz. zrobił na mnie duże wrażenie.Deliehttps://www.blogger.com/profile/09086164226509750685noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-29100631826295732502011-12-09T00:44:22.544+01:002011-12-09T00:44:22.544+01:00Pierwszego, z wymienionych przez Ciebie nie widzia...Pierwszego, z wymienionych przez Ciebie nie widziałam, drugi tak:) "In search of" jest mocny, taki brutalnie prawdziwy i obnażający. A "Pogorzelisko" wbija w fotel, nie oglądać w smutne dni. A "Savage grace" widziałaś? Z Julianne Moore. Piękne, wysmakowane kadry, za którymi kryje się mroczna historia. I jeszcze "xx/xy" oraz " We don't live here anymore", oba z Markiem Ruffalo. O związkach. A jak już jestem przy tym ostatnim filmie i Naomi Watts to jeszcze "Eastern promises". I "21 gramów" absolutnie genialny, widziałam go jakiś czas temu po raz kolejny. <br />Dobranoc i niech jutro będzie bardzo miły dzień:)Patrycjahttps://www.blogger.com/profile/11578312116736981643noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-15998590391984687442011-12-08T23:13:36.021+01:002011-12-08T23:13:36.021+01:00No taki to nasz Teatr 6. Piętro ;-)
W roli główne...No taki to nasz Teatr 6. Piętro ;-) <br />W roli głównej stary sad...<br />Uściski, Ewo! I dobranoc!maggiehttps://www.blogger.com/profile/09458617392524160301noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-63660310805353613092011-12-08T23:11:50.809+01:002011-12-08T23:11:50.809+01:00Super, że filmowo :-) To lubię!
Większość z tego, ...Super, że filmowo :-) To lubię!<br />Większość z tego, o czym piszesz widziałam, chociaż np. 'Młody Adam' mnie jakoś nie zachwycił, a wiem, że wiele osób było oczarowanych. 'Pogorzeliska' jeszcze nie widziałam, za to K.Scott-Thomas uwielbiam - ostatnio dużo jej we francuskich filmach. 'Kocham Cię od tak dawna' wspaniałe! 'Chromophobia' też, choć potem widziałam, że były słabe recenzje.<br />A mnie się teraz przypomniał taki film: http://www.filmweb.pl/film/Rodzina+Savage-2007-315510<br /> -wspaniały! I jeszcze ten Lumeta: http://www.filmweb.pl/film/Nim+diabe%C5%82+dowie+si%C4%99%2C+%C5%BCe+nie+%C5%BCyjesz-2007-132450. Jeśli nie widziałaś, obejrzyj koniecznie!<br />A tego 'In Search Of' nie znam.<br /><br />Uściski, Pat!maggiehttps://www.blogger.com/profile/09458617392524160301noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-90727872444681025252011-12-08T23:11:24.736+01:002011-12-08T23:11:24.736+01:00Za moim oknem późna jesień. Brrr. Ale nie tracę na...Za moim oknem późna jesień. Brrr. Ale nie tracę nadziei na powrót zimy ;) Twoja z pierwszego zdjęcia mnie zaczarowała. Dawno nie patrzyłam na świat z tak wysoka ;) Dobrego wieczoru. Dobrej nocy. I lepszego jutra!Ewahttps://www.blogger.com/profile/14569791422686760384noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6568657638694093614.post-39282965479648250412011-12-08T22:26:49.737+01:002011-12-08T22:26:49.737+01:00U nas też plucha, śniegu raczej nie będzie;) Bardz...U nas też plucha, śniegu raczej nie będzie;) Bardzo lubię Twój muzyczny kalendarz adwentowy;) Co do filmów "Szpieg" i "Drive" będzie u nas w wypożyczalni w styczniu, "Długu" jeszcze nie ma, wczoraj za to oglądałam "Debiutantów" i nie uwiódł mnie, choć rozkładając na czynniki pierwsze (zdjęcia, światło, dziewczyna, pies, postać ojca, relacje) to detale fajne, czegoś pomiędzy mi zabrakło. A z Mc Gregorem, z tych mniej znanych i starszych fajne są: "Uwiedziony" i "Młody Adam". Ostatnio natomiast widzieliśmy świetne, zapadające w pamięć choć nie łatwe i czasem wbijające w fotel:<br />"Pogorzelisko", "Klucz Sary" z Kristin Scott Thomas (i jak już przy niej jesteśmy to jeszcze mogę polecić "Kocham Cię od tak dawna", "Nie mów nikomu" i "Chromofobia") oraz "In search of" reż Zeke Zelker. Ale mi filmowo wyszło:) Uściski!Patrycjahttps://www.blogger.com/profile/11578312116736981643noreply@blogger.com