wtorek, 13 grudnia 2011

13/24 * Święta Łucja

Świętej Łucji...

Niech światło rozjaśnia wszystkie nadchodzące dni :-)
A ta trudna data zamiast dzielić, niech łączy.
Tyle dziś ode mnie.
Od nas.

Życzę Wam pięknego wieczoru w blasku świec...
I może przy takim na przykład akompaniamencie :-) To chyba po norwesku, nie po szwedzku, no ale załóżmy, że Dzień Świętej Łucji to ogólnoskandynawskie święto ;-)
Dzisiaj więc świątecznie!
Torun Eriksen - jeden z piękniejszych głosów, taki ciepły i spokojny... Ach, jakbym chciała umieć tak śpiewać. Właśnie tak!


Dobrego dnia!

My uciekamy na Stare Miasto zaraz :-) A potem jedziemy odwiedzić dwa przedszkola, o których marzymy dla naszego M. :-)
Zostawiam Wam jeszcze coś w prezencie. W podziękowaniu za wszystkie wczorajsze miłe komentarze i maile :-)
Theo Bleckmann raz jeszcze! W jednym z moich ulubionych utworów Kate Bush.




12 komentarzy:

  1. "Święta Łuca dnia przyrzuca" :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba imię Łucja, szkoda, że nie mam córeczki - byłaby Łucja!
    Uściski! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę piosenkę, najbardziej chyba jednak w wykonaniu Kate;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słucham tego cały dzień i nie mogę przestać. Jakie piękny głos, jaki bajkowy język!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ten theo piękny!!!! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękny jest Theo, piękny... Szczerze mówiąc nie mogę oderwać i uszu, i oczu od niego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam być Łucją :) Ale nie jestem :)
    Theo śpiewa bosko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łucja - miło gdzie indziej też zobaczyć to imię, które prawie nie schodzi mi z ust:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny utwór! Spokojny, kojący i ogromnie podoba mi się ten głos.
    Powodzenia w poszukiwaniu przedszkola!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ybo, ja miałam być Łukaszem ;-)

    Olu, a mnie się tak to imię podoba! Poza Twoją córką, znam jeszcze tylko jedna Łucję :-)

    Ewo, juz wlasciwie podjelismy decyzje :-) Powinno byc dobrze! Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Wasze zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenka bardzo mi sie spodobala, delikatny glos i norweski ktory lubie ..., ten jezyk dla mnie podobnie brzmi jak nasz polski do jezyka czeskiego ... :-) M

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)