środa, 21 grudnia 2011

21/24

Wczoraj wieczorem spadł śnieg...
Wyczarowałam go chyba.

Przez jakiś czas będzie tu u nas cichutko.
Nasz Kalendarz Adwentowy miał w tym roku niestety tylko 20 dni.
Dziś nad ranem zmarła Prababcia M.

Życzę Wam spokojnych i dobrych Świąt.
Dużo zdrowia.
Bo jest najważniejsze.
I czasu dla Najbliższych.
Żeby móc się Nimi jak najdłużej cieszyć.
Zawsze. Nie tylko w Święta.

Do zobaczenia.
I dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnimi postami.
Przepraszam, ale już nie zdążę na nie odpisać.

M.


16 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego Maggie dla Was!!!

    I dziekuje za 20 wspanialych adwentowych melodii, beda mi dzisiaj umilac czas przy lepieniu pierogow:)
    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  2. My również wszystkiego naj naj naj dla Was)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maggie dla Was rowniez spokojnych i radosnych Swiat w gronie Najblizszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maggie magicznych Świąt dla małego M. i pełnych spokoju i odpoczynku dla Was :) Cudownie że umiliłaś nam czas oczekiwania świąteczną muzyką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maggie, dawno nie zaglądałam do Ciebie. Siła wyższa, niestety...
    Wiem, że w takiej sytuacji słowa niewiele znaczą, ale chcę Ci napisać, że bardzo, bardzo mi przykro...
    Choć ja wierzę, że Prababcia będzie miała najpiękniejsze Święta. Mimo, że dla tych którzy tu zostali tak radosne jak powinny one nie będą.
    Ściskam Cię mocno, C.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maggie, współczuję bardzo! trzymaj się jakoś.
    I mimo wszystko najlepsze życzenia świąteczne, choć na pewno nie będą wesołe te Święta:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Maggie, trzymajcie się!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maggie, wyrazy współczucia.
    Będzie ciężej ale to zawsze Święta, pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maggie, wyrazy współczucia...
    Ściskam mocno***

    OdpowiedzUsuń
  10. Maggie, bardzo, bardzo mi przykro... Ściskam Cię i dużo ciepła przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie mi przykro z powodu Prababci. Współczuję bardzo.
    Życzę Tobie, M. i całej Twojej rodzinie ciepłych i spokojnych Świąt. Chociaż to pewnie bardziej kontemplacyjne Święta będą.
    A ja się zasłuchałam i zadumałam przy Twoim tegorocznym kalendarzu adwentowym. Bo chociaż dawno nie pisałam, to czytam i słucham sumiennie :) I kilka kawałków autentycznie mnie urzekło, szczególnie tych polskich :)
    Trzymaj się, Maggie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze współczuję. Pomimo wszystko życzę dobrych Świąt :-) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maggie, chyba rzeczywiście wyczarowałaś ten śnieg ;) Niech zatem te święta będą równie magiczne jak biały świat za oknem. Niech czas popłynie wolniej. Niech spełniają się świąteczne życzenia. Wszystkiego, co najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Maggie, to smutna wiadomosc..., wspolczuje ...

    Przytulam i po mimo smutku w sercu zycze radosnych i spokojnych Swiat ... M

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudno świętować gdy odchodzi ktoś najbliższy, najbliższy sercu... Spokojnych rodzinnych Świąt Maggie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)