wtorek, 6 grudnia 2011

6/24 * Mikołajki

To dziś może coś lżejszego ;-)
Wszak to Mikołajki!
Mam nadzieję, że każdy znalazł pod poduszką jakąś miłą niespodziankę. O ile na taką zasłużył, jasna sprawa ;-)

Nasz M. rano tak się rozpędził w poszukiwaniach (może poczuł niedosyt po tym, co znalazł w skarpecie, hehe!), że wyciągnął spod łóżka swój prezent... gwiazdkowy ;-) Tak głęboko zanurkował!
Cóż było robić?
Odpakować, hahaha!

Dwa zdjęcia zaledwie z niedzielnych Piernikaliów...
Pstryknęłam niewiele więcej.
Za to nakręciłam kilka filmów :-)

A dziś przed południem arcymiłe spotkanie z Enchocolatte :-)
Do powtórzenia! I to chyba jeszcze przed Świętami!
W większym składzie, bo ten jakiś mocno okrojony był, hehe!

No nic, biegniemy teraz z wizytą do pewnego pana z długą, siwą brodą ;-) który dziś wieczorem ma urzędować po sąsiedzku, w naszej ulubionej księgarence :-)
Rok temu pojechaliśmy tam na sankach!!!

Piosenka Świąteczna nr 6 :-)
Troszkę z przymrużeniem oka, ale tak w ogóle to uwielbiam ten utwór!



Miłego wieczoru!

PS Widzieliście 'Debiutantów'? My niedawno. Przepiękny film... Choć mocno mnie rozkleił... I trochę chyba przygnębił. A może tylko trafiło na taki mój nastrój jakiś? W każdym razie bardzo polecam!


17 komentarzy:

  1. Widziałam! Baaaaardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. PS a Tobie coś przyniósł Mikołaj?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie! Chodzi mi o 'Beginners' z Ewanem McGregorem, Ch. Plummerem (znakomitym) oraz prześliczną Melanie Laurent (kojarzę ją z Inglourious Basterds Q. Tarantino) - http://www.filmweb.pl/film/Debiutanci-2010-545488.
    Wspaniały film, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Delie, wyobraź sobie, że jeden Mikołaj namierzył mnie wczoraj koło godziny 22 przy pobliskiej stacji metra ;-) Nie miał brody, nie był gruby ani płaszcza czerwonego nawet nie miał - podszył się po prostu pod pewną młodą, ładną dziewczynę ;-)
    Sama nie wiem, może to Śnieżynka była?

    PS W dodatku nie jestem pewna, czy ja na prezenty w tym roku aby na pewno zasłużyłam, hehe!

    OdpowiedzUsuń
  5. PS Pamiętam jak mi powiedziałaś, że to piękny film o czułości... Smutny w sumie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  6. to jakiś oszust był a nie Mikołaj czy Śnieżynka! trzeba było uciekać, bo wiadomo bo licho nie śpi;)

    ps smutny, ale to chyba jeden z ciekawszych filmów jakie ostatnio widziałam w kinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O ktorej będziecie w księgarnii? może zdążę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszust? Miał prezent ;-) to co się czepiać będę ;-)

    A film wspaniały! Pięknie zrealizowany, świetnie nakręcony, rewelacyjny pod każdym względem!!!

    PS Chyba się rozminęłyśmy u Mikołaja :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wybierzemy się na ten film, jak tylko dotrze do naszego miasteczka ;) O ile w ogóle dotrze, bo już tracę nadzieję. Czekam od sierpnia.
    Zapachniało świętami, kiedy zobaczyłam dzisiaj pierniczki u Was. A M fantastyczny z tym gwiazdkowym prezentem! Pod łóżko chowacie takie rzeczy przed dwulatkiem??? Na szafę, Maggie! Na szafę!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szafę... No tak, nie pomyśleliśmy ;-) W zeszłym roku taki sprytny nie był, haha!
    Gdyby nie dotarło do kina: http://merlin.pl/Debiutanci_Mike-Mills/browse/product/2,972983.html :-)

    Uściski, Ewo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam! Do tej pory używam ulotki z Debiutantami (tak się to nazywa?) jako zakładki do książki. Bardzo mnie wzruszył i długo jeszcze we mnie siedział. A śliczną Melanie poznałam za sprawą tego filmu http://www.filmweb.pl/film/Nie+martw+si%C4%99+o+mnie-2006-281394 polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszłam z pracy o 20, nie dotarłam:(

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest kosmicznie melancholijny film. Ale podobał mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Film ciekawy choć zakończenie trochę mnie rozczarowało :-o I w sumie momentami się nudziłam w kinie :-(
    A najbardziej podobał mi się i utkwił w pamięci wątek ojca :-) Od niego chętnie wzięłabym tej radości życia :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszę flecik...............:DD [pijąc kawę na wagarach hihi]

    OdpowiedzUsuń
  16. za słabo staraliście się z kryjówka na prezent gwiazdkowy haha! rozbawiło mnie to (:
    'Debiutantów' oglądałam. ciekawy film.
    podoba mi się drugie zdjęcie. ile różnych foremek! cudnie (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)